Výrobcovia / značky
Výpredaj
 Mikuláš na nitke
1,- € 2,60 €

Vrátenie tovaru - reklamácie

Úvod DopravaVrátenie tovaru - reklamácie

Tovar môžete bez udania dôvodov vrátiť do 30 dní odo dňa objednania. 

Stačí ho zabaliť, priložiť kópiu objednávky a DOPORUČENE poslať na adresu:

Magis Art s.r.o.

Pribylinská 4

831 04 Bratislava

Tovar NEPOSIELAJTE na dobierku. Takýto balík neprevezmeme.

Po kontrole vráteného tovaru vám obratom pošleme peniaze.

 

Vrátenie tovaru sa nevzťahuje na:

- tovar, ktorý bol vrátený neskôr ako 30 dní odo dňa objednania

- tovar, ktorý bol zlacnený o 50% a viac.

K tovaru, prosím, priložte aj tento vyplnený formulár

 

V prípade, že sme vám omylom poslali nesprávny tovar, kontaktujte nás, prosím, na e-mailovej adrese info@magis.sk.

 


VRÁTENIE TOVARU

Odstúpiť od zmluvy má právo odberateľ kedykoľvek do 30 dní od nákupu po oznámení telefonicky, písomne, alebo e-mailom spoločnosti Magis Art s.r.o.. Na vrátenie tovaru použite priložený formulár.

 


Vrátenie tovaru - formulár

 


 

 

 

REKLAMÁCIE TOVARU 

 

 

 

Ak nie je s vašim tovarom z e-shopu niečo v poriadku, môžete ho reklamovať. Aby sme mohli vaše požiadavky vybaviť spoľahlivo a bez zbytočného odkladu, postupujte prosím podľa krokov uvedených nižšie.

 

 

 

Ako reklamovať tovar z e-shopu?

 

 

 

  1. dôsledne vyplňte Reklamačný protokol"
  2. protokol si uložte do počítača
  3. vyplnený protokol nám pošlite na info@magis.sk
  4. do žiadosti v kontaktnom centre pripojte fotografie s vyznačeným poškodeným predmetom

 

 

 

Pre urýchlenie reklamácie, prosím, uveďte:

 

 

 

  • číslo kúpnej zmluvy
  • číslo reklamovaného produktu a počet kusov
  • fotografie poškodeného tovaru

 

 

 

Reklamácia a vrátenie tovaru zakúpeného v predajni

 

 

 

Tovar zakúpený v predajni môžete reklamovať v predajni osobne, alebo môžete reklamáciu podať e-mailom na info@magis.sk.

 

 

 

Ďalšie informácie o vrátení a reklamácii tovaru

 

 

 

Musí byť tovar pri vrátení v originálnom obale? Pri vrátení tovaru z e-shopu v lehote 30 dní musia byť výrobky v originálnom obale, pri reklamácii tovaru v originálnom obale byť nemusia.

Kedy a ako mi prídu peniaze za vrátený tovar? Dostanete ich do 14 dní odo dňa, kedy obdržíme vrátený tovar, pričom peniaze pošleme rovnakým spôsobom, akým ste tovar zaplatili. Pri platbe kreditnou kartou dostanete dobropis podľa vyúčtovacieho obdobia v budúcom alebo ďalšom vyúčtovaní platobnej karty.

Ako je to s nákladmi na vrátenie tovaru? Náklady spojené s vrátením tovaru hradí zákazník.

Nejde mi vyplniť „Formulár na vrátenie tovaru“: Kontaktujte nás na info@magis.sk, alebo telefonicky na 0902 642 505

 

 

 

Nejde mi vyplniť „Reklamačný protokol Kontaktujte nás na info@magis.sk, alebo telefonicky na 0902 642 505

 

 

 


Ako dlho trvá vybavenie reklamácie? Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní.

 

ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

 

Pokiaľ kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, http://www.soi.sk  alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk ); kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

 

Kupujúci majú taktiež možnosť použiť platformu riešenia sporov on-line (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . Kupujúci pri predkladaní podania v platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov on-line. Kupujúci môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

 



Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov nájdete tu: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1