Výrobcovia / značky
Výpredaj
 Sob s glitrami
1,- € 3,60 €

Obchodné podmienky

Úvod Zakaznicka podporaObchodné podmienky

Prevádzkovateľom portálu www.magishop.sk je spoločnosť
Magis Art s.r.o.,Pribylinská 4, 831 04 Bratislava IČO: 46226443, DIČ: 2023292601

Tel: 0902 642 505


Termín dodávky objednaný tovar dodávame obvykle do 5 pracovných dní od dátumu zaevidovania objednávky. Ak je pre veľký záujem tovar momentálne vypredaný,môže sa táto lehota o nejaký čas predĺžiť.
Urobíme však všetko pre to, aby sme Vašu požiadavku uspokojili čo najskôr.
Podľa paragrafu 13 ods. 1 zákona č. 118/2006 Z.z.,
ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 108/2000 o ochrane spotrebiteľa
pri podomovom a zásielkovom predaji, zaslaním svojej objednávky zákazník súhlasí s predĺžením dodacej lehoty nad rámec 30 dňovej zákonnej lehoty v prípade, že spoločnosti magis Art s.r.o. zahraničný dodávateľ uvedenú lehotu prekročí.

VRÁTENIE TOVARU
Odstúpiť od zmluvy má právo odberateľ kedykoľvek do 30 dní od nákupu po oznámení telefonicky, písomne, alebo e-mailom spoločnosti Magis Art s.r.o.. Na vrátenie tovaru použite priložený formulár.


Vrátenie tovaru - formulár


 

REKLAMÁCIE TOVARU 

 

Ak nie je s vašim tovarom z e-shopu niečo v poriadku, môžete ho reklamovať. Aby sme mohli vaše požiadavky vybaviť spoľahlivo a bez zbytočného odkladu, postupujte prosím podľa krokov uvedených nižšie.

 

Ako reklamovať tovar z e-shopu?

 

  1. dôsledne vyplňte Reklamačný protokol"
  2. protokol si uložte do počítača
  3. vyplnený protokol nám pošlite na info@magis.sk
  4. do žiadosti v kontaktnom centre pripojte fotografie s vyznačeným poškodeným predmetom

 

Pre urýchlenie reklamácie, prosím, uveďte:

 

  • číslo kúpnej zmluvy
  • číslo reklamovaného produktu a počet kusov
  • fotografie poškodeného tovaru

 

Reklamácia a vrátenie tovaru zakúpeného v predajni

 

Tovar zakúpený v predajni môžete reklamovať v predajni osobne, alebo môžete reklamáciu podať e-mailom na info@magis.sk.

 

Ďalšie informácie o vrátení a reklamácii tovaru

 

Musí byť tovar pri vrátení v originálnom obale? Pri vrátení tovaru z e-shopu v lehote 30 dní musia byť výrobky v originálnom obale, pri reklamácii tovaru v originálnom obale byť nemusia.

Kedy a ako mi prídu peniaze za vrátený tovar? Dostanete ich do 14 dní odo dňa, kedy obdržíme vrátený tovar, pričom peniaze pošleme rovnakým spôsobom, akým ste tovar zaplatili. Pri platbe kreditnou kartou dostanete dobropis podľa vyúčtovacieho obdobia v budúcom alebo ďalšom vyúčtovaní platobnej karty.

Ako je to s nákladmi na vrátenie tovaru? Náklady spojené s vrátením tovaru hradí zákazník.

Nejde mi vyplniť „Formulár na vrátenie tovaru“: Kontaktujte nás na info@magis.sk, alebo telefonicky na 0902 642 505

 

Nejde mi vyplniť „Reklamačný protokol Kontaktujte nás na info@magis.sk, alebo telefonicky na 0902 642 505

 


Ako dlho trvá vybavenie reklamácie? Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní.

ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

Pokiaľ kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, http://www.soi.sk  alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk ); kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

Kupujúci majú taktiež možnosť použiť platformu riešenia sporov on-line (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . Kupujúci pri predkladaní podania v platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov on-line. Kupujúci môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.



Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov nájdete tu: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 


CENY POŠTOVNÉHO

sa zákazníkovi zobrazia hneď, ako v nákupnom košíku pristúpi k objednávke.

Ak bude Vaša objednávka zasielaná vo viacerých balíkoch, poštovné účtujeme iba raz. Ponúkame vám nákup bez akéhokoľvek rizika, pretože prenos údajov zo stránky je šifrovaný a zabezpečený certifikátom SSL.
Keďže všetok tovar, ktorý našim zákazníkom zasielame je podrobovaný pravidelnej a detailnej kontrole, tak sme si istí, že spĺňa i tie najvyššie kritéria kvality. Ak sa ale i napriek tomu stane, že Vám tovar
 z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, tak máte možnosť tovar vrátiť
 – a to až 30 dní. Máte teda dostatok času na to, aby ste si v pohodlí domova všetko vyskúšali alebo sa poradili s rodinou alebo známymi.

MOŽNOSTI PLATBY

1. platba online platobnou kartou

2. Bankovým prevodom na náš účet


3. Na dobierku


4. V hotovosti pri osobnom odbere v predajni


 


Zároveň Vám garantujeme:
1. Právo na vrátenie a výmenu objednaného tovaru.
2. Presný a pravdivý popis tovaru.
3. Jasné záručné a dodacie podmienky.
4. Nemennú výšku cien.
5. Dodržiavanie zákona o ochrane osobných údajov.
6. Garantujeme vám tiež, že všetky autorské diela sú originály - nejde o žiadne reprodukcie alebo kópie.

 

Prevádzkovateľ nezodpovedá za: 

 

1. Oneskorené dodanie zavinené poštou.
2. Oneskorené dodanie zavinené nesprávne udanou alebo neúplnou adresou  prijímateľa.
3. Za poškodenie zásielky zavinené poštou.
4. Za výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že rovnaký alebo obdobný tovar má, alebo ak tovar nezodpovedá jeho predstavám. Takýto dôvod nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.

 

Prevádzkovateľom portálu www.magishop.sk je MAGIS ART s.r.o., Pribylinská 4, 831 04 Bratislava. IČO: 46226443, DIČ: 2023292601. Nie sme platcami DPH.

 

Tel: 00421 902 642 505

 

info@magis.sk

 





OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV


 

GDPR (General Data Protection Regulation) je skratka pre nariadenie EÚ 2016/679 o ochrane osobných údajov, ktoré je prijaté Európskym parlamentom a Radou. Toto nariadenie sa začlo uplatňovať od 25. mája 2018 a organizácie sú povinné sa zosúladiť s jeho požiadavkami.

 

 

 

Koho sa GDPR týka?

 

Nariadenie sa týka veľkej väčšiny inštitúcií: väčších spoločností i menších firiem, ak napríklad spracúvajú údaje o svojich klientoch, využívajú dáta na marketingové účely, monitorujú správanie svojich zákazníkov, majú kamerový systém alebo e-shop. Ide o všetky organizácie, ktoré majú dochádzkový systém svojich zamestnancov, databázu zákazníkov, či uchádzačov o zamestnanie, zálohujú a archivujú údaje, zmluvy alebo šifrujú dáta. Teda všetky firmy, ktoré majú osobné údaje uložené na serveroch, posielajú ich po sieťach do dátových úložísk a využívajú rôzne aplikácie.

 

 

 

Čo to pre vás a nás znamená?

 

Hlavné povinnosti, ktoré nám, ako inštitúcii z GDPR vyplývajú, sú napríklad:

 

  • Zabezpečenie prevencie pred únikom dát a osobných údajov
  • Predchádzanie neoprávnenému prístupu k osobným údajom
  • Zavedenie anonymizácie osobných údajov
  • Povinnosť určenia zodpovednej osoby
  • Zaručenie bezpečného mazania/likvidácie osobných údajov
  • Riadenie a monitorovanie aktivít s osobnými údajmi
  • Zabezpečenie odolnosti systémov spracúvajúcich osobné údaje proti výpadkom a strate dát
  • Schopnosť včas identifikovať bezpečnostné incidenty, analyzovať ich a zdokumentovať
  • Pravidelné testovanie bezpečnosti osobných údajov
  • Zavedenie šifrovania dát a osobných údajov

 


Takže ako my chránime vaše údaje?

 

  • Žiadne vaše mená, telefónne čísla, e-mailové adresy prípadne iné údaje, ktoré o vás máme nedávame k dispozícii tretím stranám
  • Ak ich aj máme, sú v zaheslovanom počítači, ku ktorému má prístup jediná osoba z našej firmy
  • Neposielame vám propagačné e-maily, ani sms-ky ani nič iné ak s tým nesúhlasíte
  • Nepotrebnú, resp. ukončenú konverzáciu z počítača vymazávame

 

 


Copyright 2020 - 2025 © www.magishop.sk